Ako si vybrať svetelnú reklamu

Výber svetelnej reklamy nie je pre každého zákazníka úplne jednoduchý, hlavne vtedy, keď sa s týmto typom reklamy stretol prvýkrát. Preto by sme vám radi priblížili úplné základy, vďaka ktorým celý proces výberu zjednodušíme.

My ako výrobca svetelnej reklamy potrebujeme v prvom kroku informácie, na základe ktorých dokážeme vypracovať cenovú kalkuláciu a samotný návrh. Každý typ prevedenia svetelnej reklamy je totiž iný a návrhy šijeme klientom priamo na mieru. Existuje nekonečné množstvo veľkostí a tvarov a vždy treba rozlišovať, na akom mieste bude reklama umiestnená. Od toho sa potom odvíjajú všetky ďalšie náležitosti. Okrem toho potrebujeme aj vstupné informácie o prezentovanej spoločnosti, a to:

  • názov spoločnosti a font, ktorý používate či preferujete
  • či má vaša spoločnosť logo (ak áno, na úvod stačí jeho jednoduchý obrázok)

Ak už logo máte, potrebujeme poznať jeho dizajn a zamýšľaný rozmer svetelnej reklamy. Tiež je pre nás dôležité vedieť, v akom priestore má byť reklama umiestnená. Ideálne je, ak nám hneď v úvode zašlete nasledujúce podklady:

  • logo v krivkách,
  • zamýšľaný rozmer loga,
  • fotografiu miesta, kde má byť umiestnené,
  • informácie o tom, či máte záujem o plošnú reklamu (svetelný box a pod.) alebo 3D svetelné logo či svetelný nápis.

Na základe týchto podkladov vám vieme s radosťou navrhnúť najvhodnejšiu svetelnú reklamu, ktorá zohľadní krivky loga, miesto jeho inštalácie a všetky ostatné faktory.

Každá reklama je navrhovaná a vyrábaná na mieru pre konkrétneho zákazníka. S jasným a presným zreteľom na jeho konkrétne logo a so zohľadnením všetkých súvisiacich faktorov, ktorými sú hlavne umiestnenie svetelnej reklamy a jej konkrétny účel či zámer. Tieto faktory nás ako profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami dokážu nasmerovať, akou cestou sa pri tvorbe návrhu reklamy pre vás uberať.

Facebook
Twitter
LinkedIn